LG GD900 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GD900 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Claudia Boers 19-07-2011
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Ik heb dit toestel nu ruim een jaar in m'n bezit. Ben erg tevreden over toestel. Nooit last van batterij die uitvalt. Hij is fijn in gebruik, touchscreen werkt goed. Prima toestel voor bellen / sms / mms. Internet kan het toestel niet altijd even gemakkelijk aan, maar ondanks dat een fijn toestel. En hij ziet er super uit.

lina14 22-11-2010
Geschreven voor: LG GD900 zilver

ik heb de lg crystal nouw ongerveer een jaar en ik vind hem nog steeds super fijn. Heelveel mensen die zeggen dat er allemaal dingen kapot gaan en hebben er klachten over. Maar die van mij daar heb ik helemaal geen klachten over en ik heb ook al best vaak laten vallen. Het enigste wat soms een beetje irritant is dat als je eerst kijkt de batterij nog op drie streepjes staat en een half uurlater op een streepje staat. Maar verder ben ik er super blij mee en heb zeker geen spijt van dat ik deze mobiel heb gekozen.

angel29584 29-10-2010
Geschreven voor: LG GD900 zilver

heb nu een jaar deze LG maar hij begint me steeds meer tegen te staan een aantal klachten van deze telefoon en hoor het ook van meerdere mensen die ik ken met deze telefoon.
*hij loopt geregeld vast en je moet dan echt de accu verwijderen om hem uit te krijgen.
*af en toe belt hij uit zich zelf.
*hij valt soms in 1x uit.
*je komt makkelijk met je oor of oorbel tegen de uit knop bij het bellen.
*bij het intoetsen van nummers wil hij nog wel eens een ander nummer weergeven.
*hij geeft tijdens het bellen 1 heel klein piepje dat de accu leeg is en dan heb je nog net de kans om te zegen accu leeg en gaat meteen uit ook bij een halve batterij indicatie.
nou dat waren zo globaal wel de klachten hij heeft natuurlijk ook wel voordelen zoals dat hij mooie foto's maakt maar ben inmiddels zo gefrustreerd door deze telefoon dat ik denk ik maar opzoek ga naar een ander toestel helaas.

Rosita83 28-10-2010

---------- update review 28-10-2010 ----------
Ik wil terugkomen op mijn vorige review va een paar maanden terug. Ik ben er nu veel minder tevreden over dan eerst. Ik merk nu dat ik het erg jammer vind dat je geen applicaties kunt downloaden. Je hebt ze wel, maar dat zijn snelkoppelingen, naar de mobiele websites. Ook internet is niet snel. (daar wordt wel mee geadverteerd ) Ik merk dat pas de laatste maanden omdat ik meer internet ben gaan gebruiken. Wat me vooral irriteert is dat de handelingen om iets in te voeren erg omslachtig zijn op internet. valt de telefoon regelmatig uit als ik op internet wil en loopt hij soms vast. Door dit en ook omdat mijn abonnement niet bevalt, heb ik besloten een tweede abonnement te nemen met een telefoon die wel goed werkt en de mogelijkheden bied die ik wil gebruiken.

---------- oude review 03-06-2010 ----------
Ik heb sinds half april een LG Crystal, en ik ben er erg tevreden over. hij ziet er goed uit, kan er mee op internet, zowel mobiel als thuis.

geluid is goed, camera ook, speelt ook veel muziektypen af.

en hij ziet er mooi uit, vooral het doorzichtige touchpad is erg apart en handig, wel is het gebruik ervan wennen netzoals het OS.

wel jammer dat er op spelletjes en ringtones na (ik gebruik de standaard ringtone) geen applicaties te downloaden zijn, maar gelukkig kun je veel dingen via de browser terugvinden.

TheChriissBand 10-08-2010
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Het is een super leuke en fijne telefoon.
In het begin moest ik wel wennen aan hoe hij werkte, maar nu ik het weet is het heel fijn in gebruik.
Er zitten alleen ook een paar minpunten aan :
Als je het spelletje golf wilt gaan spellen valt hij uit.
Soms valt hij zomaar uit en heb je een paar minuten geen netwerk als je het opgestart hebt.
Hij reageert niet altijd op alles.
En soms blijft het toetsenbord op en neer bewegen.

Miss_S20 08-02-2010
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Pluspunten: mooi toestel kwa design

Minpunten:

Internet doet het soms of helemaal niet, word spontaan uitgelogt op bepaalde sites (dat was bij mijnsamsung nooit)
Spelletjes: valt hij uit.
Surfen: start hij zich zomaar opnieuw op.
Als je gebelt word word het beeldscherm na 2 seconden zwart en zie je dus niet meer wie dat er belt.

is nu een keer weggeweest voor deze klachten en omdat het het klepje van de oplader afgebroken was. Ze hebben alleen het klepje gemaakt hier is mijn telefoon bijna een maand voor weggeweest. Nu heb ik hem nog geen week terug en kan hem nog niet fatsoenlijk gebruiken en moet er weer mee terug.

Voor mij voortaan gewoon weer lekker een samsung of nokia daar heb ik nooit problemen mee gehad!

lilo1997 28-01-2010
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Wat een vreselijk slecht toestel.
Loopt vast, reboot spontaan usb klepje na 2 weken al stuk.

Garnet9 23-12-2009

Minpunten binnen een week:
-Valt soms spontaan uit
-Bellerscherm is soms zwart
-Touchscr. werkt soms niet
-Start opnieuw op tijdens surfen
-Moet eerst de instructies lezen voordat je weet hoe de telefoon "normaal" werkt

Pluspunten:
-Touchscreen qualitatief 100%
-Ziet er leuk uit

Over het algemeen nog niet tevreden, is al een maand weg voor reparatie! Telefoon heb ik nog net pas een week gehad.

zillah88 16-11-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Ik heb het toestel sinds begin oktober in bezit.

Inmiddels reageerden de knopjes aan de zijkant niet meer, als de batterij bijna leeg was moest ik ook zo snel mogelijk de lader opzoeken anders kreeg ik hem dus niet meer aan.

Batterij gaat erg snel leeg, hij geeft altijd aan dat er nog 3 streepjes vol zijn, als er 2 streepjes over zijn kun je geen half uur meer bellen...

Gister toen de telefoon voor de zoveelste keer weer vast liep probeerde ik met open en dicht schuiven de telefoon weer aan de praat te krijgen, opeens maakte de telefoon een gigantisch piep/kraak geluid daarbij ook te trillen. Ik heb zo snel mogelijk de batterij er uit gehaald. Sindsdien doet mijn LG Crystal het niet meer, ik krijg hem met veel moeite aan (dit omdat het knopje niet goed meer werkt) vervolgens reageren de touchscreens niet meer en kan ik geen pincode meer intypen, als ik hem gewoon op tafel leg zonder iets in te toetsen belt hij SOS/112 dus dat is ook niet de bedoeling..

Nee ik ben zeker niet blij met deze telefoon, design is geweldig maar een telefoon hoort wel te werken.. helaas LG...

N-oa 01-10-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Laat ik beginnen met de minpunten:
*Telefoon valt af en toe uit.
*Als er iemand belt dan is dat 1 sec in beeld en daarna wordt het beeldscherm zwart.
*Soms als ik een smsje wil opslaan in concepten, dan STAAT er opgeslagen, maar is nergens terug te vinden.
*Telefoon loop soms vast en is dan alleen weer aan te krijgen door de batterij eruit te halen.

Pluspunten zijn er ook:
*Mooi toestel qua design
*Heldere kleuren
*En je kan er echt veel mee doen.

Conclusie: Als de problemen zijn opgelost dan is het een supermooi toestel.
Ik ga iig wel terug naar de winkel om hem na te laten kijken.

MNG 03-09-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Heb deze LG GD900 een weekje, telefoon is van de bank gevallen. En zit nu al een scheur in op het beeldscherm. Heb hiervoor een andere telefoon gehad, ook een paar keer gevallen. Heeft helemaal geen gebreken gehad.
Dus vind het wel snel dat het na 1 keer vallen (kan gebeuren vind ik) gelijk een scheur komt.
Staat trouwens in dat de LG beschermt is tegen stoten en krassen....
Verder functie e.d. helemaal goed!

Pauline77 22-08-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Heb deze LG nu twee dagen in mijn bezit en ik herken de problemen die de andere gebruikers vertellen (nog) niet. Hij is geen enkele maal vastgelopen. Twee dagen fulltime mee gespeeld om alle mogelijkheden te ontdekken en nu ik hem doorkrijg vind ik m eigenlijk super handig en ook zeker degelijk. Merk wel dat je echt heel zacht met je wijsvinger op het touchscreen moet tippen dan werkt hij het beste en snelst. Touchscreen niet geschikt voor mannen met grote handen. Tot nu toe bijzonder tevreden, mooie foto's, goed geluid, tal van mogelijkheden en hij ziet er super uit. Zeker geen spijt dat ik mn Nokia in de steek heb gelaten.

marion talboo 19-08-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Ik heb deze telefoon nu ruim 1,5 week in bezit, en de problemen die hier beschreven worden, die herken ik ook. vast lopen, en dat soort dingen, maar ik vind het wel een super telefoon, en ik ben er voor de rest erg blij mee,maakt prachtige foto's.

Semra 17-08-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Net als de 1e schrijver/ster ben ik compleet voor zijn uiterlijk gevallen.
Ik heb het nu 3 dagen en ga bijna elke dag door de drama en horror dat ik de batterij eruit moet halen en zo ook al mijn settingen kwijtraak.

Maar het is een verdomd mooi telefoontje met alle gadgets die je maar kan bedenken. Top in geluid - top in beeldscherm - top in foto en video en top in spraak.
Maar het werkt niet altijd TOP!
Het is voor mij nu momenteel alsof ik een relatie heb met een slecht functionerende (ondegelijk) maar een heel beschaafde man with the all looks (uiterlijk is hier alles) die regelmatig 'fatale' fouten maakt (batterij eruit!).
Waardeloos in betrouwbaarheid maar erg oogstrelend en praktisch (vervangt mijn camera, perfecte gsm, zeer goede video kwaliteit, de organizer (agenda) is erg saai (had wat meer vrouwelijker moeten zijn aangezien het 'ladyphone' heet)
Wij hebbeb een Love/Hate- relatie.
Misschien zal 'onze relatie' wel altijd zo blijven want ik houdt hem. Hij is van mij!
Ik heb hoop dat het eens goed komt tussen ons. ha ha

sylviah 15-08-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

ik heb mijn telefoon nu 3 dagen in bezit en ook bij mij is die als eens vast geloppen.
voor de rest is het een hele fijne telefoon: maakt mooie foto's, goed geluid, heldere stem bij een oproep, toetsten werken goed en heel alert.
de lg is echt een hebben dingetje.

Crystal 09-08-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Ik heb de telefoon nu 6dagen in bezit.
Ben voor z'n uiterlijk gevallen.
+ Mooi design met doorschijnend toestenbord, kan tevens gebruikt worden als mousepath en handschrift.
- De besturing is een beetje nagemaakt van de I-phone. Maar 't werkt niet fijn. Ziet er allemaal heel mooi uit, beeld is kraakhelder en de draai-optie is ook heel gaaf. Maar de smstoetsen zijn veel te klein om te smssen, dus je maakt veel fouten. En heel onduidelijk hoe het werkt.
- Het besturingssysteem heeft veel opties en mogelijkheden, maar is ingewikkeld en is nu al 4x blijven hangen. En is dan zelfs niet met de aan/uitknop uit te zetten. Wel kan dit door de batterij eruit te halen. Alleen ben je dan ook je persoonlijke wallpapers en je aangepaste selectie contactpersonen ook weer kwijt.

Zou een super mooi en gaaf telefoontje zijn als alles zou werken zoals het eruit ziet. Maar helaas. Voor mij is dit een miskoop. Gelukkig heb ik het contract bij the Phonehouse afgesloten, waar je het toestel 14dgn kunt uitproberen. Ik ga 'm deze week omruilen voor de oude vertrouwde Nokia.. de N86.

Ik hoop echt dat anderen wel goede ervaring met deze telefoon hebben, want het ziet er allemaal zo mooi uit. Een echte gadget.. alleen wat mij betreft meer mooi dan makkelijk.

Marion-82 29-07-2009
Geschreven voor: LG GD900 zilver

Ik heb de gsm nu een paar dagen in mijn bezit. Toen ik hem zag vond ik hem meteen super! Toch heb ik in de winkel getwijfeld om voor LG te kiezen (ik ging nl altijd voor samsung) Uiteindelijk heb ik voor de mooiste, deze dus, gekozen en ben ik er echt blij mee. Het doorschijnende toetsenbord is zo mooi en appart.
De foto`s die ik maak zijn echt mooi en scherp. Ook belangrijk. Hij voel degelijk aan. Touchscreen was ik niet gewend maar dat gaat vanzelf. Er zitten erg veel mogelijkheden op die ik nog voor een deel niet eens heb ondekt.
Ik vind hem echt een aanrader!
Degelijk, veel mogelijkheden, en heel mooi.